Популарниот веб-прелистувач на Google Chrome го менува изгледот на своето лого за прв пат од 2014 година, но разликите се навистина потешко да се забележат.
Дизајнерот на Google Chrome Елвин Ху покажа како изгледа редизајнот на логото и објави сликовен приказ на Твитер.
Наместо сенки на границите меѓу секоја боја, или нивно „кревање“ од екранот, црвената, жолтата и зелената се едноставно „рамни“, додека синиот круг во средината изгледа поголем.
Боите во логото сега изгледаат малку поживо, веројатно затоа што дизајнерскиот тим се „ослободи“ од сенките, но има уште една промена. Дизајнерите открија дека „поставувањето одредени нијанси на зелена и црвена една до друга создава непријатна вибрација на бојата“. За да го решат тоа и да ја направат иконата „подостапна“, решиле да користат многу суптилни градиенти.
Дали тоа човечко око може да се открие, проценете сами.
Some of you might have noticed a new icon in Chrome’s Canary update today. Yes! we’re refreshing Chrome’s brand icons for the first time in 8 years. The new icons will start to appear across your devices soon. pic.twitter.com/aaaRRzFLI1
— Elvin 🌈 (@elvin_not_11) February 4, 2022
Главното лого на Chrome, она на кое корисникот кликнува на лентата со задачи за пристап до Интернет, исто така нема да изгледа исто на сите системи. На ChromeOS ќе изгледа пошарено за да одговара на другите системски икони, додека на macOS ќе има мала сенка што ќе го направи да изгледа како да „излегува“ од пристаништето.
Од друга страна, верзијата за Windows 10 и Windows 11 има малку подраматичен градиент за да одговара на стилот на другите икони. Ху рече дека новото лого ќе им се појави на сите корисници постепено во наредните месеци.