На 24 август 1995 година, Мајкрософт, во тоа време технолошка компанија со продажба од околу 6 милијарди долари и 17.800 вработени го претстави својот најнов оперативен систем, производ што во тоа време „Њујорк тајмс“ го нарече „најлудо и најскапо претставување на компјутерски производ во историјата на информатичката индустрија“.
„Виндоус 95“! Имаше неколку значајни додатоци покрај сега познатото „Start“ мени, карактеристика толку значајна што компанијата му ја посвети сета своја реклама. Покрај копчето Start, Windows 95 ја воведе лентата со задачи (taskbar) и додаде поддршка за именување на датотеките до 250 знаци (возбудлива карактеристика во тоа време) и „Plug and Play“ поддршка за инсталирање нов хардвер.
Лансирањето беше поттикнато од маркетинг кампања од 300 милиони долари, вклучително и „сајбер -ситком“ што ги прикажува новите карактеристики. Во 1995 година, компјутерите сѐ уште беа главно за канцеларија и продуктивност. Но, Windows 95 донесе со себе збор што потрошувачите го разбраа: „Започни“. Започни што? Започнете било што.
Исто така, имаше вградена, широка поддршка за мултимедија, што помогна да се предизвика експлозија на ЦД-РОМ-от. Гејтс и Мајкрософт го дизајнираа Виндоус да биде што е можно попријатен за потрошувачите (за тоа време) и се погрижија настанот за негова промоција да има вкрстена привлечност, прва за еден технолошки настан.
Многу продавници за електроника одржаа полноќни промоции на овој производ, а илјадници луѓе чекаа во ред за да бидат првите што ќе го добијат својот оперативен систем. Објавувањето беше огромен успех. Мајкрософт продаде 7 милиони примероци во првите пет недели, а Виндоус 95 наскоро беше најпопуларниот оперативен систем на пазарот.
Настанот не само што ги стави Виндоус 95 и оперативните системи на мапата, туку и го претвори Мајкрософт во бренд како Генерал Милс и Форд. Виндоус 95 е најверојатно првиот поголем оперативен систем што сѐ уште го паметиме.