Највредните брендови на светот за 2018 година

Листата на највредните брендови ретко се разликува, но секогаш е занимливо да се следат. Нема разлика ни со оние кои ги направија WPP и Kantar Millward Brown, единствено што на врвот не е Apple туку Google.

Станува збор за листа која ја прикажува најголемата вредност додека истовремено го поддржува својот бренд и според неа Google во 2018 година стои на бројката од 302,06 милиони американски долари. Веднаш под него е Apple со 300,59 милиони долари.

После тоа се чувствува забележителна разлика бидејќи Amazon е на третото место и има вредност на бренд од 207,59 милиони долари, Microsoft на 200,99 милиони долари и потоа во петте најголеми влегува кинеската Tencent, чија вредност на бренд е на 178,99 милиони долари.

Меѓу десетте највредни нема ниту една компанија настрана од САД и Кина, со тоа што меѓу последните е и Alibaba, со вредност од 113,4 милиони долари.

Поддржете ја нашата работа: